- Jag bloggar inte alls de har jag sagt

image517
Bloggdiskution på rasten idag igen, och mina vänner är fortfarande helt ovetande om mitt bloggande.


A: Asså jag struntar ju i om jag har nå läsare liksom..
Jag: Mm..
A: Jag skriver ju liksom bara för att de är kul att läsa själv sen..
Jag: Ja precis..
A: Som när man har hållit på ett år typ då är de ju jättekul att läsa gammalt sen.
Jag: Ja, man glömmer ju liksom bort vad man har skrivit. Jag brukar läsa gamla inlägg bara för att se om jag har förbättrats och....
A: Va?
Jag: Vad?
A: Vad sa du?
Jag: Ja sa inget!
A: Bloggar du me?
Jag: Nej
A: Men du sa ju..
Jag: Jag skriver dagbok.. vanlig dagbok du vet.. hehe, de var de jag mena..
A: Ahaa..


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha de va nära ögat du :P

2007-11-28 @ 08:16:48
Postat av: Lippa

varför inte berätta älsklingen? hehe :P typ halva min klass bloggar, å alla läser varandras.

2007-11-28 @ 08:26:26
URL: http://www.fiskpinnetankar.blogspot.com
Postat av: Marielle

varför inte bara berätta?

2007-11-28 @ 10:28:53
Postat av: Jessica

Lippa & Marielle: Av många anledningar.. För de första finns de saker mina klasskompisar inte vet om mig ännu, som jag skriver om här. Och för de andra så skriver jag ju ibland om saker från skolan, citat och så, och då vill jag inte att dom ska läsa. Och för de tredje, här skriver jag ju ner saker som jag har tänkt på eller vill berätta. Sånt vill jag hellre berätta öga för öga med mina kompisar. De är inge kul at komma till skolan och berätta något och så säger dom " jo de har jag redan läst på bloggen.. " . vilket hindrar ett kanske intressant samtal. That´s why! :P

2007-11-28 @ 14:44:32
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Az

hahahaahah, du e rolig du :P

2007-11-28 @ 21:52:04
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: Marie

Haha. Sötis ^^

2007-11-28 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0