Bild-lista

Tänkte prova en liten rolig och speciell lista jag hittade på Filippas blogg :) Har även sett andra göra den så jag blandar lite kategorier från olika.
 Så här går det iaf till :  Man går in på Google Bilder och så söker på man tex sitt förnamn ( till att börja med) och då får man ju upp en hel del bilder. Den första man får upp kopierar man och klistrar in här. Det jag skrivit inom parantes är alltså det exakta ordet jag sökte på. Jag kör på ;)

Mitt förnamn ( Jessica) :
 
( okej det här var Andra bilden ja fick upp men den första var så.. ja, inget jag vill lägga ut på min blogg)

Mitt Mellannamn ( Marie ):


Mitt efternamn ( Nyhlén ):


Staden jag bor i ( Örebro):


Min stora kärlek ( Dmitry Koldun) :

( haha självklart, snyggaste bilden hittils ; )

Min favoritfärg ( röd):


Min favoritgrönsak ( majs):


Min ålder ( Sexton) :


Mitt Favorithusdjur ( Katt):


Mitt senaste köp ( Aftonbladet):


Nåt som gör mig glad ( musik):

Kommentarer
Postat av: Mandi

åh va kul, jag antar 'utmaningen' :P

2007-05-29 @ 19:07:24
URL: http://lovesound.blogg.se
Postat av: oliviia

coolt ;)

2007-05-30 @ 23:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0