Vårjackor

Finns verkligen hur många som helst att välja på i vår. Trendigast sägs ju anoraken bli igen, men den går fett bort för mig. Som tur vad finns det massa andra att välja på. Har här nosat upp några riktiga favoriter :

1.432.image21
3.374.image20
5.426.image22
7.image288.jackeeet



Vilken väljer du?

Cropped jersey jacket large viewSjälv skulle jag gärna lägga vantarna på denna gråa skönhet. Passar perfekt till alla mina svarta kläder. Men tyvärr vill jag inte lägga  3500 spänn på en jacka jag säkert bara tröttnar på. Kan påpeka att nästan alla ovanstående jackor går på bra mycker fler än 3 tusenlappar. Men man kan ju drömma. Jag har fortfarande inte släppt drömmen om den perfekta skinnjackan. En svart med 4 fickor och resår i midjan. Jag har till och med börjat leta begagnade på blocket, tradera och på vinden.. Vill så gärna ha en! Men eftersom det ser ganska mörkt ut på den fronten måste jag tänka realistiskt och skulle därför tippa på att det blir den Här jag lägger mina pengar på i vår. Enkel och snygg till ett bra pris. Annars så har jag ju faktist redan en vit trendcoat och en blå vårkappa jag tycker om, men det är ju alltid kul med nåt nytt.


Jackorna kommer från Net-a-porter.com förutom 2:an som kommer från H&M.


Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag gilar den svarta längst upp höger, super nice!

2007-03-26 @ 19:29:27
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jag gillar 7:an, den gröna. Men den du valde var också skitläcker!

2007-03-26 @ 20:56:55
Postat av: Stephanie

jag skulle lätt lägga vantarna på trean eller fyran:)

2007-03-26 @ 20:59:20
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Emma

2:an kommer väl från Ellos :D där köpte i alla fall jag den, den är jättesnygg men vidare i verkligheten än på bilden

2007-03-31 @ 22:23:24
URL: http://shesfresh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0