The Ark blir fotomodeller



Nu är det jag som måste säga Ola-la! Det här är hett! Det här är också dagens stora samtalsämne! Carola har gjort det, Darin har gjort det, och genom en kyss gjorde Marie Serneholt det tillsammans Andreas Wilson. Reklam för kändisbesatta modekedjan MQ. Jag tycker det är ganska kul att dom den här gången har valt vinnarna från Melodifestivalen som modeller. Även fast jag tycker det där med att alltid ha kändismodeller är en ganska löjlig kampanj. Undrar om dom svenska kändisarna börjar tycka det är en ära att få vara modell för MQ, eller får dom bara bra betalt? Reklam-filmen hade premiär igår men jag har tyvärr inte sett den än. Ska fortsätta hålla ögonen öppna!
Bilderna är från SalongK


Kommentarer
Postat av: Marielle

Såg den igår och den var väl inte så bra.

2007-03-24 @ 11:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0