Ska jag?


image29Funderar starkt på om jag ska lämna tillbaka min melodifestivalen-2007-DVD. Det känns liksom lite onödigt.. Enligt Julia så har ju allting på DVD:n gått på tv och det har jag inspelat. Jag fick den i och för sig i födelsedagspresent, men det är endå 250 spänn på nåt jag redan har. Enda nackdelen är ju att  jag inte kan se den i mitt rum ( där jag bara har DVD:spelare). Jag vet ju också att redan i sommar kommer den finnas på Rea för bara 99 kr, och för dom där 250 kronorna får jag ju ihop till ena benet på ett par jeans faktist..:P
Nä, jag tror jag lämnar tillbaks den, det är inge kul när det inte är med något aldrig-tidigare-visat-material . Jag har ju kvittot kvar och förpackningen är obruten ,så det är ju helt lugnt på den punkten. Men känns lite som jag sviker melodifestivalen på nåt sätt.. jag sponsrar inte med nåt längre. Fast jag tror nog att Sveriges med populäraste tv-program skulle klara sig utan mina 250 kronor..

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är nog ett ganska smart drag att byta ut den mot pengarna faktist!

2007-03-27 @ 21:35:00
Postat av: Elin

Det är nog ett ganska smart drag att byta ut den mot pengarna faktist!

2007-03-27 @ 21:38:12
Postat av: Johanna

250 kronor kan du köpa annat sköjj med ;D

2007-04-10 @ 23:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0