Nedräkningslista

Tio första:
Första bästa kompis:
Louise, som jag helt tappat kontakt med nu.
Första bil: Har ingen jag själv men den första familjen hade var en blå Saab.
Första kärlek: Oj hemligt hemligt. Har fortfarande inte riktigt kommit över honom..
Första husdjur: Gulsfisken..
Första semester: Kanarieöarna,  när jag var 5.
Första jobb: Har inte haft något riktigt men brukar vara lite på mammas..
Första köpta skiva: Typ Hits for Kids eller nåt antar jag..
Första riktiga kyss: Vet inte om jag någon såkallad " Riktig"
Första piercing: öronen
Första konsert: Rhapsody in Rock

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Dricker ej
Sista bilfärd: Till farbror doktorn förra veckan..
Sista filmen du såg: Änglagård
Sista bubbelbadet: Några veckor sen tror jag
Sista spelade cd: Absolut 80:tal
Sista gången du grät: 2 veckor sen
Sista måltiden: tacopajen på hemkunskapen idag

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nej
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? ja
Varit på tv? Ja..
Fått ditt hjärta krossat? inte krossat, men sårat
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej
Haft ett one night stand? Nej!
Busringt till nån? he he he...

Sju saker du har på dig:
Nylonstrumpor
Midjekjol
Skjorta
Strumpor
Klocka
Örhängen
Kofta

Sex saker du aldrig skulle:
Säga till någon?
- Jag hatar dig
Äta? Typ en mask eller nåt..
Dricka? någon giftig kemikalie
Hålla i handen? en giftorm
Vilja möta?  samma svar som på förra
Klara dig utan? Datorn haha:P nä men de finns massa saker

Fem saker du är livrädd för:
Bli levande begravd
Förlora någon jag älskar
Bli torterad eller misshandlad
Bli känd
Någon jag känner försvinner för gott

Fyra personer som:
Du helst pratar med?
Stephanie
Är lik dig till Utseéndet? Syssling Sandra
Är lik dig till sättet? Filippa
Du har kännt länge? Emilia

Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Upptäcka världen
Vara lyckligt förälskad

En sak du ångrar:
Mina svar på den här listan..:P
Nä men jag vet inte, det är så mycket!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Woho sånna här listor är sköjjsiga :D I think I know your first love... or do I?

2007-04-10 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0