" Jag ljuger så bra"

Känner mig lite naughty här när jag sitter surfar och på nätet på lektionstid haha. Sitter och läser bloggar fast när en lärare går förbi trycker jag upp feministisktinitiativ.se och börjar mumla massa skit om kvinnornas rätt i samhället och att vi har det i so-arbete haha!
Bara några dagar kvar i skolan nu, gu va skönt! Och imorgon är det dags för nationellt prov igen, i engelska. Gillar det med nationella att alla i Sverige gör det samtidigt för då kan man diskutera provet med sina kompisar på msn sen.

Oj nu kommer läraren igen...here we go!
" Feministiskt initiativ är en ideell organisation, bestående av kvinnor och män som ..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0