En till musikvideo?

Det är fortfarande lika kul att gå in på Youtube.com och se hur visningssiffrorna för min Melodifestivalen-2006-medlen-Värsta-schlager-video bara ökar!  Jätte kul att så många har sett den, hade jag vetat det när jag gjorde den hade jag nog ansträngt mig en aning mer. Ska jag vara ärlig så var jag inte riktigt nöjd med resultatet när jag var klar. Men efter allt beröm och äran att få den länkad på Julias blogg så är jag lite stolt. Videon har nu haft hela 22 630 visningar. Så det måste ju nästan vara 20 000 Olika personer som har sett den, det känns otroligt mycket, för mig i alla fall. Har inget minne av att någonting jag gjort setts av så många människor. Kunde inte låta bli att ta fram miniräknaren och dividera 20 000 på Nio miljoner. Kom då fram till att 0.002 procent av Svenska befolkningen har sett videon, vilket inte känns fullt lika imponerande..

Se videon Här

Just nu kliar det nåt rejält i fingrarna på att sätta igång ett nytt projekt. En till video, fast över 2007:s låtar. Alla uppträdanden finns ju ute nu, frågan är bara vilken låt jag ska använda som bakrund. Har funderat lite på om jag ska ta " Aldrig ska jag sluta älska dig" från när Helena Bergström sjunger den i Livet är en schlager. Skulle ju passa ganska bra, särskilt vid tanke på hur många ballader det har varit med och gått bra för i år. Jag tror faktist jag ska satsa på att göra en till liten film, det är ju nåt otroligt kul! Hoppas bara att otroligt flitiga Marielle ställer upp och hjälper mig den här gången också då. Hon slet som en varg sisst med att fixa fram alla videor till mig, hela 2 veckor tog det oss att färdigställa allt. Så börjar jag nu kanske den blir klar till precis efter finalen. Håll ögonen öppna!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hehe yeah, klart jag ställer upp! Räkna me mig. Skicka gärna ett mail med alla videos du vill ha med så jag kan förbereda mig!

2007-03-02 @ 16:24:08
Postat av: Jessica

Tack Ängel!

2007-03-02 @ 17:20:49
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Mika

Kul!
Jag tycker att du ska göra en med Dea och Johan som du föreslog... haha! :D

2007-03-04 @ 18:13:38
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0