Den kvällen


Trevligare än midsommarafton, glammigare än Nyårsafton och mer överaskande än sin egen födelsedag. Kvällen är här, Melodifestivalfinalen. Och jag sitter här och känner mig som allt annat än någon glammdrottning. Är bara glad just nu att Nanne inte gick till final för min huvudvärk är på högsta grad endå. Kommer därför inte skriva så mycket den här gången heller. Vill bara önska alla en riktigt trevlig schlagerkväll!
Jag har faktist inga som helst förväntningar eller tippningar inför ikväll, och det är superskönt. Det får gå som det går helt enkelt. Finns ingen låt eller artist jag direkt hatar precis.
I år ska tydligen Jurygruppernas poäng presenteras av olika Schlagerstjärnor vilket ska bli otroligt spännande. Kan det vara Martin Stenmarck som representerar Örebro tro? Och kanske Carola för Stockholm? Nej just ja, inga förväntningar var det.

image56
Kvällens förberedelser.
Hemma-gjord chokladpudding ska avnjutas med jordgubbar, stjärnströssel och sen självklart, cidern till.
Schlager-klick är noga inläst.

l?nk
Må bästa låt vinna!

Kommentarer
Postat av: Isabell

himla örebro! var det inte ni som gav carola en tvåa förra året? och nu en etta till andreas, gå med i juryn jessica! ;) appropå ingenting, har du ingen lunar längre?

2007-03-11 @ 00:42:52
Postat av: Jessica

Haha! Jaa jag blev också lite förvånad över ettan, och så en tolva till Månssen. Lurade honom lite där tror ja. Han fick ju inte alls mycket sen efter.
Förra året var jag helt överens med Örebrojuryn när dom gav Carola 2 och BWO 12 ;P

Nä jag tog bort min lunar för typ.. evigheter sen nu. Tänkte skaffa ny men har inte kommit på nåt bra skäl till varför. :P

2007-03-11 @ 12:51:05
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: bellibooo

herrejävlar vilken jordgubbe. :P

2007-03-18 @ 19:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0