Paus!

Jag skäms när jag tittar tillbaks på dom små ynka inläggen jag bidragit med dom senaste veckorna. Förstår inte vad det är som tagit åt mig. Har verkligen inte haft något att skriva, och när jag väl haft det då har jag inte haft orken till att författa ner allt. Latheten har tagit över och fantasin är borta helt enkelt. Hoppas det bara är något tillfälligt för jag vill verkligen inte sluta med skrivandet. Men jag tänker i alla fall ta en liten bloggpaus nu, inte bara för att jag inte orkar skriva utan för att jag inte kommer vara hemma helt enkelt. Det är alltid såhär på mina sommarlov, jag kanske spenderar sammanlagt 7 nätter hemma i min egen säng. Ikväll ska jag ut till sommarstället och bli där i 2 veckor, kommer eventuellt jobba lite smått andra veckan också. Efter det bär det av på äventyr i vackra Sverige, dvs: Stockholm, Skåne, Göteborg, Helsingborg och Karlstad såklart :). Sedan tar jag steget längre, ut i Europa. Men det återkommer jag nog om mer senare för det är inte först i Augusti. Men hela Juli kommer det nog vara ganska öde här på bloggen, enda gången jag har tillgång till internet är när jag kollar mejlen så vill ni mig nåt är det bara att skriva. Min mejladress finns på profilen.
Hoppas alla får en riktigt bra Summer-ooh-seven nu så hörs vi igen i Augusti.

image220
 Carpe Diem ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Buhuu. Kommer sakna dig som tusan!

2007-06-29 @ 17:24:45
Postat av: Anonym

va synd! aja, ha det bra! ;)

2007-06-29 @ 22:02:16
Postat av: Julia

Ha en skön sommar Jessica!

2007-07-01 @ 00:13:33
Postat av: Elin

Jag fortsätter gå in här varje dag och hoppas haha.. du är ju aldrig inne på msn heller! Saknar dig så det gör ont, söto!

2007-07-12 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0