För att jag inte har nåt annat att göra

Snodde den här listan från Mika =)

Vad blir ditt namn baklänges?
Acissej
Har du gjort en snöängel i år?
Nej, lägger mig inte frivilligt på marken särskilt ofta.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Förutom när jag föddes, 3 dagar.
Platt eller lockigt hår?

Har vågigt egentligen men plattar de nästan jämt
Är du kär i någon?
Ja, Dmitry.

Vad gör du när det regnar?
På sommaren går jag ut och fotograferar vid sjön, alltid jätte vackert i regnväder.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Nej, mina drömmar är aldrig särskilt realistiska.
Vad har du för startsida på internet?
Leta.se, skulle vilja ha Youtube.com men vet inte hur man ändrar.
Vem ringde dig senast?
De var nog mamma

Tycker du att sengångare är söta?
Seriöst, jag vet inte hur de ser ut.
Har du haft vattkoppor?
Ja, när jag var fem.
Har du någon gång testat karate?
Räknas de att slå ner sin lillasyster i vit pyjamas?

Vilken mobilringsignal?
Ne serózno me Dmitry Koldun

Minimorötter eller pommes frites?
Jag är så trött på pommes att nu fördrar jag minimorötter
Första sporten du gick på?
Gymnastik i 4:års åldern var de.

Vad längtar du mest till just nu? 
3: Augusti ;), återkommer mer om det senare.
Hur gammal har du tänkt bli?
92 år, 5 månader, 9 dagar och 22 timmar gammal

När åt du senast en fiskbulle?
Det är faktist en av mina favoriterrätter men endå var de flera månader sen nu.
Vad drömde du inatt?
Kommer inte ihåg 
Vilken tv-serie är bäst?
Фабрика Звёзд-6, japp fortfarande beroende av ryska grejer haha. Men annars är ju Vänner en favorit.
Kan du gå ner i spagat?
Seriöst, när har man glädje av att kunna de?
Vad åt du senast?
Lasagne
Höga eller låga strumpor?
låga, det är sött!
Vad är du mest rädd för i hela världen? 
Att bli levande begravd
Har du varit kär i en kändis?
Jag?! kär i en kändis?! nää ;) Nånting säger mig att jag redan besvarat den frågan här.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Mjölken jag dricker är vit

Vad har du för färg på ditt påslakan? 
Vita eller blåa oftast

Vad ska du döpa dina barn till?
Dima funkar väl för både killar och tjejer va? Hah nä men de vet ja inte, har inga planer på att skaffa barn ens.
Sommar eller snö? 
Snö på sommaren vore nåt!
Bikini eller baddräkt?
Bikini, men den här sommaren funderar jag på att satsa på en baddräkt också

Snyggaste läraren?
Jag har haft turen att aldrig haft nån riktigt snygg lärare, för hur mycket skulle man fått gjort om det stått nån Koldun-look-a-like vid katedern?
Är du mörkrädd?
Nej för tusan! Tycker de är riktigt spännande i mörker.
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Ja, inga kommentarer!

Riktig gran eller plastgran?
Plast tyvärr.
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt!

Godaste drickan till frukosten?
nån tropisk juice.
Senast lästa bok? 
Haha jag hade min två åriga kusin på besök i helgen så jag läste minihopp i sagovärlden för henne.

Vem kramade du senast? 
Kusin Andreas
Älskar du att sjunga? 
Ja, när ingen hör.

Vill du bli president? 
Nej o nej!
Har du spelat kille i en teater?
Ja, inga kommentarer!
Duscha eller bada?
Duscha
Kan du ditt mobilnr utantill?
Nej, jag ringer väl aldrig till mig själv heller ;)

Har du tråkigt? 
Nej för tusan, sånna här lister är ju de roligaste som finns!

Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja

Stockholm city, Metro eller .SE?
.SE

Hur tar du dig till skolan?
Cyklar men till hösten blir de nog buss

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Haha ja, såg inte riktigt klok ut.
Sjunger du på toa?
I duschen bara

Vilken färg har din jacka?
Jag är ju en jacksamlare, men favoriten är ju skinnjackan som är svart.
Använder du långkallingar?
Ja på vintern

Är du höjdrädd?
Nej höjder är också nåt jag finner riktigt spännande

Vilket land vill du åka till?
Vitryssland..?
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Det här, så jävla bra!
Vad ska du göra NU?
Publicera detta :)

Nu var jag duktig, 55 frågor och på endast 6 av dom är mina svar relaterade till Dmitry ;P.


Kommentarer
Postat av: Mattlan

Haha kul film! Roligt att läsa, ska sno den, om du inte har något emot det.

2007-06-26 @ 20:34:43
URL: http://mattlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0