Årets Lista

Har lagt ner mycket tid på att fundera ut hur jag ska sammanfatta året som gått, har sett andra bloggare göra de i en enda lång text. Men jag vet själv hur jobbigt de är att sitta och läsa såndant. Eftersom lister har blivit lite av en specialité här på bloggen så tänkte jag därför göra en lista, årets lista! Enjoy!



ÅRETS I-LANDSPROBLEM:
Att behöva fylla i koder efter att ha kommenterat bloggar.
Otroligt störande och nåt otroligt jobbigt!


ÅRETS HOTTIE:
Dmitry Koldun. Det känns som evigheter sen, men jag har fortfarande inte glömt hur besatt jag var. I typ 3 månader var jag ju störtförälskad i den här mannen, vilket däröfr gör honom till årets hottie.



ÅRETS OUTFIT:
Den här klädseln är et väldigt bra exempel på vad jag har gått klädd i under större delen av den hösten, stora pösiga byxor, en topp, en sjal och ett stort halsband. You got it!




ÅRETS SMYCKE:
Jag kan inte med ord beskriva vad det här halssmycket betyder för mig. Har använt det nästan varje dag sen 6 månader tillbaka, sen den där obeskriva veckan i Bulgarien. Tar jag av mig smycket försvinner en del av mig,  och den enda delen jag har kvar av Dig.

ÅRETS TV-SHOW:
Andra Avenyn. Svt:s bästa tv-satsning någonsin. Jag har blivit beroende, bättre än såhär kan det inte bli. Åh låt det inte ta slut!


ÅRETS HÄNDELSE:
Bulgarien 3-12 augusti. Say no more..




ÅRETS GODASTE:

Toblerone. Bara för att det är världens bästa resegodis, så fort jag äter de är jag flera hundra mil härifrån, jag är i himmelriket! Så gott!


ÅRETS CHOCKUPPLEVELSE:
När jag åkte till stockholm på höstlovet hade jag en person i tanken, skådespelaren Andreas Andersson, en av mina största idoler och förebilder. Det var också han jag tänkte på när jag passerade hötorget den där eftermiddan. Vem tror ni då kommer och går över gatan i precis samma ögonblick? personen jag allra helst i världen ville träffa befann sig bara några meter ifrån mig.

ÅRETS ARTIKEL:
Haha vadå egoist? Den enda artikeln där jag själv är inblndad haha. Läs hela här:



ÅRETS SCENUPPLEVELSE:
Jeerk- best of. På Nalen i Stockholm den 20:maj. Helt otroligt! Verkligen en upplevelse för både ögon och öra. Glömmer aldrig!


Kommentarer
Postat av: gabriella

Jeerk var bäst :) vet du ingen ny show med dem? vill gå igen :)!!!

2007-12-30 @ 13:28:02
Postat av: Sus i dus

Håller med dig om att det är jobbigt att läsa en massa text! Alltid lättare att läsa listor och om det är blandat med lite trevlig bilder!

Du verkar ha en mycket trevlig blogg, skall nu kolla in den vidare!
/Sus

2007-12-30 @ 13:57:50
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: rebecca

bra inlägg :D kul med lite annorlunda not alla andra ^^

2007-12-30 @ 18:48:19
URL: http://rebecita.blogg.se
Postat av: allsmäktigett

eh.. hej :) bara så du vet, allsmäktigtvå är allsmäktig inte en chans att dima väljer dig lver henne.

2008-01-03 @ 00:20:54
URL: http://almightyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0