Tjuvlyssningar :P

Hade så himla tråkigt så jag gick in www.tjuvlyssnat.se och nu sitter jag här och gapflabbar för mig själv hahahah!  Så jäkla kul sajt asså. För er som inte vart inne där förut kan jag berätta att det är som en blogg med inlägg fast istället är de tjuvlyssningar som folk hört andra säga och sen skickat in det där. Gu vad mycket knäppt folk säger, och vilka idiotiska människor de finns. Men det är så kul för det står Vart nån har sagt det också. Här följer några tjuvlyssnar som jag iaf tycker är skitroliga haha!

Tåg, Norrköping

(Två tjejer ca 15 år sitter på tåget, den ena pratar väldigt högljutt i sin mobil.)

Tjej 1: Men asså, nu bröts det! Sara? Sara? Hallå, Sara? Sara? Sara?
Tjej 2: Vem var det du pratade med?
Tjej 1: Sara!
Tjej 2: Jaha, hälsa från mig...


Damtoaltten, Filmstaden Sergiels torg, Stockholm

(Två tjejer ca 15 står framför speglarna och den ena tar fram en lite speciell parfymflaska.)

Tjej 1: Vilken fin! Vad heter den?
Tjej 2: Vilken då?
Tjej 1: Den där! (hon pekar på den.)
Tjej 2: Den heter inget.
Tjej 1: Alltså jag menar parfymflaskan.
Tjej 2 (irriterad): INGET.
Tjej 1: Vad heter parfymen!?
Tjej 2: Alltså jag döper inte mina grejer!!


McDonalds, Karlshamn

(En kille, står i kassan och ska betala.)

Kassörska : 69 kronor då, tack! Eller OJ! 89 menar jag. Vet inte varför jag sa 69... Stod väl här och tänkte på annat.
(Killen börjar skratta. Kassörskan inser vad hon har sagt och blir tyst. Väldigt tyst.)


Kiosk, Åre

Kille : Hejsan, har ni Comviq kompis?
Kassörskan : Comviq har vi, men kompisar får du skaffa själv!
Killen: Hehe...okej... (Blir tyst.)


´Vasagatan, Stockholm

(Två solbrända män dricker kaffe ur pappmuggar utanför Centralstation)

Man 1: Hur mår dottern?
Man 2: Jag blåste den helt, ominstallerade operativsystemet, satte i ett fett grafikkort och sedan dess har jag inte haft några problem. World of Warcraft funkar skitbra på den nu.
Man 1: Jag sa dottern, inte datorn.
Man 2: Aha. Hon mår bra.



Stureplan, Stockholm

Tjej ca 20 år( till sin väninna): Asså, jag har inte berättat för honom att jag är gravid. Men vad ska jag göra liksom? Han är ju aldrig inne på msn!!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Mohahahh! domva roliga, sat o skrattade massa igår (typ) xD när du skrev dom hahaha!
SNART KOMMER JAG TILL ÖREBRO :D:D:D

2006-11-29 @ 16:04:56
Postat av: Anonym

haha alltid lika roligt, mackedonkan var ju bäst:P

2006-11-29 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0