Right Here Waiting

Åh, slog just över till Idol på tv:n och där står Erik  och sjunger min absoluta favorit låt  Right here waiting . Åh den är ju så fin. Otroligt nog gjorde Erik den nästan bättre än orginal artisten  Richard Marx. Typist, nu måste jag lyssna på den låten hela kvällen bara för de haha.

På tal om Right here waiting... så var det exakt en vecka sen ,just denna sekund, som jag stod där och ja... väntade. På vad? Mod, styrka.. ja vet inte. J*vla idiot jag var som inte gick fram!! Gah, så var den kvällen förstörd...

Nån som har en tidsmaskin jag skulle kunna få låna?

Kommentarer
Postat av: Isabell

Var helt jättenervös ikväll nu när dom 3 skulle bli 2.."Nää, jag är inte Idolnörd" :P Äntligen åkte Johan ut :)

2006-11-24 @ 22:48:28
Postat av: Jessica

Jaa, thanks god for that! ;P

2006-11-25 @ 10:38:38
Postat av: JOHANNA

Åååh underbara erik :D, så söt :D!
och äntligen åkte johan ur, den perfekta finalen :D!!

2006-11-25 @ 17:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0