Prao!

 Japp, då var det åter igen dags att komma ut i arbetslivet. Vilket jag tycker är superkul, känns så vuxet på nåt sätt! I år fick jag prao på KFUM friidrott. Och ja, ni som känner mig väl känner ju också till min relation till just den sporten :P. Som Bush och BinLadin med andra ord. Så då kan man ju undra varför fasen jag jobbar med det, haha! Men det är mest kontors - och klädesarbete jag håller på med. Eller nej föresten, när jag tänker tillbaks på första dan på jobbet ( Idag alltså!) så består nog det mesta av jobbet av shopping haha! Fatta, jag får shoppa och jobba samtidigt :D
Och arbetstiderna är också toppen 9.00 -14.00, fast ibland senare eller tidigare. Och så är de ju skönt att slippa skolan ett tag också, fast kommer nog sakna kompisarna lite.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Ooh Kfum hah coolt :P, fast ja visste redan att du praoade där :P:D

2006-11-24 @ 08:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0