Då kör vi ;)

Okej, nu är det då min tur att skaffa en alldeles egen blogg. Eller egentligen så skaffade jag den för typ en månad sen men har inte riktigt fattat hur de fungerar (A). Och det har jag föresten fortfarande inte förstått riktigt haha! men nåja, jag kör på så får vi se hur det går ;) Fick ju vissa klagomål då jag slutade blogga på Lunarstorm så de blir väl bäst såhär.

Jaha, man kanske borde skriva nåt då? åh jag som har haft tusen saker i tankarna som jag tänk " Det här bara måste jag skriva om när jag skaffar blogg"  Men nu liksom är de helt tomt haha!
Hur som helst så tror jag det kommer bli lite som en bilderblogg faktist ;) Och inläggen kommer inte bli särskilt långa för jag vet att då är de ändå ingen som orkar läsa haha, och jag orkar nog inte skriva heller.
Det kommer nog inte direkt bli som någon dagbok heller med en massa trams om "  Idag har jag gjort det.. imorrn ska jag göra det. Det regnar ute osv.."  Hm, jag ska isf ha väldigt tråkigt för att de ska bli nåt sånt :P.

Men fortsätt gärna kolla in, och var inte orolig! Jag kan inte se vem, när eller hur ofta någon läser. Så det är fritt fram att titta in så ofta du vill. Hjärtligt välkommen :)

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Oooh, ja man ska verkligen kolla in jessies blogg, speciellt om man ÄLSKAR JEERK! Hon tycker dom är NÅGOT bra!! ;D
Och jag är den första som kommenterar jessies första blogg ;D:D

2006-11-14 @ 21:17:15
Postat av: Jessica

hm hade ju inte direkt bara skriva om dom haha!

2006-11-14 @ 21:52:13
Postat av: Julia

Kul att du skaffat blogg! Jag lovar att bli en hängiven läsare. ;D

2006-11-15 @ 14:35:31
URL: http://www.jullls.blogg.se
Postat av: Emmaaa

haha jess jag kommer nog och kollar in lite ibland ;) pussåkram

2006-11-16 @ 18:35:51
Postat av: Marielle

Jättekul att jag får se en blogg ifrån dig:)
Kommer kika in ofta så du får skriva rätt ofta tycker jag;) hehe.

Lycka till i fortsättningen och ha det så jättekul imorgon på Jeerkkonserten!

/Marielle

2006-11-16 @ 19:59:43
Postat av: Isabell

jättekul! Kommer läsa varje dag :)

2006-11-17 @ 17:52:01
Postat av: Stephanie

Lätt att jag oxå gör det=) JEERK äger

2006-11-19 @ 12:30:43
URL: http://vit-hummer.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tack alla söta!

2006-11-22 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0