Årets bilder

Tittade igenom några gamla bilder jag tagit det senaste året och gjorde upptäckten att jag kanske inte är en så dålig fotograf trots allt :D Här är mina Absolut favorit bilder :


gggg
Glastornet på Sergiels-torg i Stockholm. Vad kallas de nu igen?


aaaa
Midsommaraftons kväll. 


uoyuoyuouy
En varm sommardag på Karlaplan i Stockholm


uyutu
Ännu en Stockholms bild. Den här från Östermalm på natten. Kusligt vackert!


öoöioöi
Solnedgång i hultsjöns skogar.


lököklök
Konserthuset vid Hötorget i  ( tro det eller ej :P) Stockholm. Ståtligt!


hghfhf
Soluppgång över Englands marker. Jag i flyget på väg till London.


                       Ja, va tycks? Kommentera gärna och säg vilken bild ni tycker bäst om.
                         Själv väljer jag nog den över Konserthuset i Sthlm. Riktigt Maffig!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Åååh ja tycker att midsommarbilden var mysig och sommarbilden från Karlaplan, nu längtar jag verkligen till sommaren :D, men jag tycker d ska vara någon vinterbild också :D för vintern är ju så fin och mysig :D

2006-11-26 @ 15:18:14
Postat av: Steph

vilka vackra bilder!

2006-11-26 @ 16:35:30
Postat av: Julia

Tjusigt tjusigt. Favoriten blir Östermalm at night. Sådär mystisk och spännande.

2006-11-26 @ 22:08:28
URL: http://www.jullls.blogg.se
Postat av: Marielle

Alla bilder är speciella på olika sätt men favoriten är ändå Konserthuset vid Hötorget

2006-11-27 @ 19:45:39
Postat av: gabbi

bhuh, jag kan inte se bilderna. visa mig dem nångång ^^

2006-11-27 @ 20:27:43
Postat av: Jessica

Johanna: Jo önskar jag kunde lagt till lite vinterbilder men som du säkert känner till finns de ju inge snö här :(:(

Gabbi : Hm, de var skumt. Jag kan nämligen inte heller se gamla bilder jag har lagt här, men dom här kan jag se än så länge.
Detta måste klaras upp!
Jag visar dig nån dag :)

2006-11-27 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0